فهرست

حفظ تعادل در بولینگ

تعادل بدن در واقع یکی از مهمترین عوامل حساس و سرنوشت ساز در لحظه تحویل توپ طی مسیر ورودی است. تنظیم تعادل برای جلوگیری از سقوط شما لازم است اتما باعث عدم کارایی در سه هدف اصلی مسیر ورودی می شود.

هدف اول

هدف اول تولید انرژی است که ضمن تنظیم مجدد تعادل در بازی انرژی هدر می رود و به توپ منتقل نمی شود.

هدف دوم

هدف دوم هماهنگی حرکات پاندونی با قدم هاست. تا زمانی که توپ را رها می کنید باید این حرکات هماهنگ و موزون باشند. اگر دوباره تعادل را برقرار کنید، حساسیت زمان به هم ریخته و برای انتقال انرژی به توپ مجبورید آن را زودتر یا دیرتر از موعد رها کنید که به پرتاب شما بستگی دارد.

هدف سوم

هدف سوم نشانه گیری دقیق با توپ است. عدم تعادل و در واقع تغییر برای حفظ تعادل ممکن است شما را وادار کند متمایل شوید یا کلا باعث شود از مسیر منحرف شوید که در هر دو حالت شما را از نشانه گیری دقیق دور می کند و باعث می شود توپ را از سمت راست یا چپ نقطه مورد نظرتان رها کنید.

رمز موفقیت در بولینگ

رمز موفقیت در حرکات مسیر ورودی و تحول صحیح توپ و از بین بردن عدم تعادل در حرکاتی است که نیاز به اصلاح آگاهانه دارد اما قبل از اینکه بتوانید عدم تعادل را از بین ببرید باید آنها را تشخیص دهید. مسئله این است که مغز ما به خودی خود برای برقراری تعادل طراحی شده استف بنابراین مجبور نیستیم به هر قدمی که برمی داریم فکر کنیم.
 

بیشتر بازیکنان بولینگ به علائمی که موجب عدم تعادل و اصلاح حرکات می شوند، آگاهی دارند و توپ در مسیری که انتظار دارند نرفته است. پس آنها به جای اصلاح علل اصلی مشکلات، با افزودن حرکاتی اضافی و غیرمعمول در حرکات مسیر ورودی، آنها را بهبود می بخشند.

مطالب دیگر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام سریع

تصویر کاربری

تصویر کاربری خود را بارگذاری کنید
[avatar_upload]
Iran-Bowling Logo

ورود کاربران سایت

لطفاً برای دسترسی به پنل مدیریت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

درس صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید بر روی لینک مربوط کلیک کرده و مراحل بازیابی رمز را طی کنید.