فهرست

پایان رقابت های بولینگ در بخش انفرادی قهرمانی کشور

اختتامیه دومین دوره بولینگ جام باشگاه های کشور و رقابت های انفرادی این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ عصر امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲  مراسم اختتامیه بولینگ انفرادی قهرمانی کشور و همچنین اهدای جوایز دومین دوره بولینگ جام باشگاه های کشور با حضور علی سلطانپور سرپرست فدراسیون، اقبال پور مدیرعامل مجموعه ایرانمال، نادر وادی خیل مدیر ورزش ایرانمال و مسئولان هیات استان تهران و علاقه مندان به این رشته در سالن بولینگ ایرانمال برگزار شد و از نفرات و تیم های برتر در این دو مسابقه تقدیر شد.

در بخش انفرادی بولینگ جام باشگاه های کشور  مجید طاهرخانی از استان تهران  عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.برترین های بولینگ در بخش انفرادی عبات اند از : 

مقام نخست: مجید طاهرخانی 

مقام دوم: فرهاد دفاعی

مقام سوم: محسن میرکاظمی

آقایان: سهیراد ونکی، فرشاد نوری، علیرضا طباطبایی، محمدامین نژاد نخلی،امیر دلارا، محسن قادری و فرزین بزرگی نیز در جایگاه چهارم الی دهم جای گرفتند.

دومین دوره بولینگ جام باشگاه های کشور در بخش تیمی نیز روز گذشته ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و تیم پارسیان سنگ اصفهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و  منتخب استان هرمزگان به نائب قهرمانی رسید.

مطالب دیگر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام سریع

تصویر کاربری

تصویر کاربری خود را بارگذاری کنید
[avatar_upload]
Iran-Bowling Logo

ورود کاربران سایت

لطفاً برای دسترسی به پنل مدیریت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

درس صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید بر روی لینک مربوط کلیک کرده و مراحل بازیابی رمز را طی کنید.