فهرست

مهارت های اصلی در بازی بولینگ

یکی از اصلی‌ترین مهارت‌ها در بازی بولینگ، مهارت نگه‌داشتن توپ به شیوه صحیح است. در روی توپ بولینگ سه فرورفتگی وجود دارد که بازیکن باید انگشتان خود را در این محل قرار دهد. برای کنترل بهتر توپ، توصیه می‌شود که بازیکن انگشت اشاره و میانی خود را در دو سوراخ موازی قرار داده و سوراخ پایینی را به وسیله انگشت شست نگه دارد. در این حالت کنترل وزن توپ نیز آسان‌تر است.

مهارت مهم دیگر، هدف‌گیری است. بازیکن باید بداند که توپ را چگونه و در چه زاویه‌ای پرتاب کند تا بهترین نتیجه را به دست آورد. هدف‌گیری هم‌زمان با حرکت در خط و آماده‌سازی برای پرتاب انجام می‌شود. بازیکن توپ را با دست غالب خود بالا برده و رو به جلو حرکت می‌کند و در لحظه و فاصله درست توپ را به سمت اهداف رها می‌کند.

دیگر مهارت مورد نیاز در بولینگ، مهارت زمانبندی است. یعنی بازیکن باید بتواند در زمان درست، مسیر مناسب تا پیش از خط پرتاب را طی کرده و در لحظه رسیدن به خط، توپ رادر حالت آماده برای پرتاب نگه داشته باشد.

همچنین بازیکن باید مهارت لازم برای حفظ تعادل بدن خود را کسب کند. درصورت عدم تعادل، ممکن است ورزشکار در زمان پرتاب توپ سقوط کرده و زمین بخورد.

به این منظور توجه به هماهنگی حرکت پاها بسیار مهم است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مطالب دیگر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام سریع

تصویر کاربری

تصویر کاربری خود را بارگذاری کنید
[avatar_upload]
Iran-Bowling Logo

ورود کاربران سایت

لطفاً برای دسترسی به پنل مدیریت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

درس صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید بر روی لینک مربوط کلیک کرده و مراحل بازیابی رمز را طی کنید.