فهرست

پخش زنده دور برگشت لیگ بولینگ جام باشگاه های کشور

ابولسانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون از تغییرات در رنکینگ های کشوری و همچنین دور برگشت جام باشگاه های بولینگ کشور سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ سعید ابولسانی سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص دور برگشت لیگ بولینگ باشگاه های کشور گفت: رقابت های بولینگ با توجه به سابقه این رشته در کشور تاکنون به صورت زنده پخش نشده بود اما با هماهنگی های انجام شده دور برگشت این مسابقات را به صورت زنده پوشش خواهیم داد تا علاقه مندان به این رشته بتوانند ورزش محبوب خود را دنبال کنند و همچنین به ورزشکاران حاضر در این مسابقات انگیزه بیشتری داده شود. دور رفت این مسابقات در سالن بولینگ خلیج فارس و صدر نشینی تیم پارسیان سنگ ایران از خراسان رضوی به پایان رسید و دور برگشت این مسابقات ۹-۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در مجموعه بولینگ ایرانمال برگزار می گردد.

سرپرست دبیری فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ادامه افزود: این مسابقات با حضور ۱۴ تیم و در دو نوبت و بر روی ۱۴ لاین برگزار می گردد. امیدواریم دور برگشت و نهایی این مسابقات همچون دور رفت از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار باشد. نتایج تیم های بالای جدول بسیار نزدیک می باشد و این مسئله اهمیت کار در دور برگشت را مضاعف می کند.

همچنین ابولسانی در زمینه تغییر در رنکینگ های کشوری فدراسیون افزود: در جلسات متعدد کارشناسی در حال بررسی و تغییر ساختار مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد کشوری می باشیم. این تغییرات در راستای این امر محقق می شود تا به پویایی مسابقات کشوری بیافزاید و استعدادهای برتر در این رشته ها بتوانند با امید بیشتری در رقابت ها شرکت کنند. در همین راستا در صدد هستیم تا مسابقات دسته دوم رنکینگ های کشوری را نیز با حمایت هیات های استانی برگزار کنیم.  در همین راستا هم اکنون رقابت های دسته برتر با حضور ۳۲ ورزشکار برتر، رقابت های دسته برتر ویژه ۱۲۸ نفر و دیگر ورزشکاران کشوری نیز می بایست در دسته دوم(با ساز و کار مشخص و زیر نظر هیات های استانی) کار خود را آغاز کنند. البته این طرح نهایی نشده و در روزهای آتی توسط کمیته های اجرایی و فنی فدراسیون و با اعلام جناب سلطانپور سرپرست محترم فدراسیون تایید نهایی و رسمیت پپدا می کند.

 

مطالب دیگر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیام سریع

تصویر کاربری

تصویر کاربری خود را بارگذاری کنید
[avatar_upload]
Iran-Bowling Logo

ورود کاربران سایت

لطفاً برای دسترسی به پنل مدیریت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

درس صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید بر روی لینک مربوط کلیک کرده و مراحل بازیابی رمز را طی کنید.